طنین«زنگ نماز» در مدارس شهر رضا(ع)
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

طنین«زنگ نماز» در مدارس شهر رضا(ع)

  • طنین«زنگ نماز» در مدارس شهر رضا(ع)

    همزمان با بازگشایی مدارس «زنگ نماز» در واحد یک مدرسه امام رضا(ع) مشهد نواخته می‌شود.

    به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به اقدامات خوبی که در آموزش‌وپرورش به‌منظور ترویج فرهنگ اقامه نماز صورت گرفته است، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور آیت‌الله علم الهدی؛ امام‌جمعه مشهد و جمعی از مسؤولان آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، زنگ نماز در واحد یک مدرسه امام رضا(ع) نواخته می‌شود.
     
    محمدتقی فخریان با اشاره به اینکه این اقدام در راستای توسعه و ترویج نماز اول وقت و ارزش‌های دینی انجام می‌شود، گفت: ازآنجایی‌که نماز مؤثرترین و اساسی‌ترین عنصر در تربیت اعتقادی دانش‌آموزان بشمار می‌آید، ازاین‌رو اعتقاد داریم تلاش‌هایی که در این نهاد برای ترویج فرهنگ نماز بین دانش‌آموزان انجام می‌شود، در ماندگاری و پایداری این فریضه الهی میسرتر است.
     
    وی با بیان اینکه نماز ستون دین است، بنابراین پرداختن به آن می‌تواند تضمین بالایی در تربیت اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان داشته باشد، افزود: اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور آیت‌الله علم‌الهدی برپا خواهد شد و در ادامه از سخنان ارزشمند ایشان بهره‌مند خواهیم شد.
     
    گفتنی است؛ این مراسم سوم مهر در واحد یک دبیرستان دخترانه مدرسه امام رضا(ع) واقع در شهرک شهید رجایی، خیابان حر ۲ از ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

    به روز نیوزپ





:: بازدید از این مطلب : 855
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: